Robert Radamant objavio album “Clubbing In Wonderland”
Ovih je dana u izdanju Aceton Music objavljen album “Clubbing In Wonderland” križevačkog DJ-a, producenta, promotora i menadžera elektroničke glazbe Roberta Radamanta. Rezultat je to dvogodišnjeg rada koji nudi kombinaciju “snažnih klupskih breaks-bass beatova sa fantasy-cinematic melodijama. Beatovi imaju primjese IDM-a i Artcorea i općenito, jedan breaks-bass element koji se provlači kroz sve trake”. Čitav album može se poslušati u dva seta [1] [2] dostupna na globalnoj platformi SoundCloud.
Osnovna ideja ovog prvog dugosvirajućeg albuma, prema riječima autora s dva desetljeća produkcijskog iskustva i dva EP-a – “Studio in Space” (2020.) i “Fun Fear Town” (2022.), vrlo je jednostavna: “Radio sam mjuzu kakvu bih volio čuti u klubu, a iz nekog razloga ju baš ne čujem po tim mjestima. Ta mjuza bi trebala tjerati tijelo na pokret, ali istovremeno bi intelektualni dio mozga trebao biti aktivan i u stalnom stanju analize i kontemplacije. Može stoga služiti za tipičnu namjenu klupske večeri, a može se i pustiti u bircu u kojem nije neobično da netko čita knjigu ili igra šah”.
Radamanta su za ovaj album inspirirali uzori Amon Tobin, Kruder & Dorfmeister, Brian Eno, Ivy Lab i Massive Attack, a kao važne komponente ističe i istočnjačke načine komponiranja i plemensku glazbu, ali i industrial i rubne žanrove elektronike: “Emocionalni krajolici u mentalnom imaginariju uz nagonsku potrebu tijela za usklađenim kretanjem s ritmikom bio bi sažet opis pozadinske ideje cijele te priče”. Grafički dizajn ovog izdanja potpisuje križevačka dizajnerica Martina Jakal.
Aceton Music je nezavisni domaći label elektroničke glazbe pod čijim je okriljem izdano stotine “traka” elektroničke glazbe hrvatskih, pa tako i križevačkih producenata i DJ-a. Osnivač labela je također jedan Križevčanin, koji ga opisuje kao “inovativan glazbeni kolektiv koji istražuje beskrajne mogućnosti zvuka i ritma”.
Iako krije svoj identitet široj javnosti, osnivač Aceton Musica za svoj label navodi da “predstavlja izrazitu kontrastnu pojavu na domaćoj sceni elektronske glazbe. Dok većina hrvatske elektroničke glazbe ostaje u okvirima mainstream tropskih ritmova i komercijalnih trendova, ovaj label hrabro kroči izvan uobičajenih granica i donosi provokativne zvukove koji izazivaju”.
Glavni aspekt svoje glazbene produkcije Radamant opisuje kao neku vrstu spoja između svih glazbenih trendova stvorenih kroz povijest: “S druge strane, istražujem mogućnosti kućne produkcije jer vjerujem da je moguće raditi dobru glazbu bez ogromne financijske pozadine. Ako moram odabrati glavne elemente svoje glazbe, ne mogu zaobići utjecaj slavenskog i orijentalnog etna, breakcorea, d’n’b-a, IDM-a, glitch hopa, post-rock referenci, raznih jazz izvođača i slobodnih improvizacija”.
Radamant je nastupao na festivalima i u klubovima diljem Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije i Austrije, iza njega su stotine svirki i suradnji s produkcijskim kolektivima poput Confusion Crew, Crobot Crew, Bassinvaders, dijelio je pozornicu sa svjetskim imenima poput Bena Ufoa, LTJ Bukema, MC Conrada i drugih. Dugogodišnji je član udruga K.V.A.R.K i UKE, surađivao je na projektima urbane kulture, a svojedobno i bio aktivan u domeni slobodnog novinarstva.
Poznavatelji domaće nezavisne kulturne scene upoznati su da se iza pseudonima Radamant nalazi Robert Olujić, interdisciplinarni slobodni umjetnik koji je također koautor zbirke proze “Pet autora traži naslov”, uz Križevčane Zdenka Baloga, Petra Babića, Davora Krsnika i pokojnog Marka Marciuša, objavljene još 2005. godine u nakladi udruge K.V.A.R.K. i kuće DataArt iz Čakovca. Riječ je o zbirci kratkih priča “šarolike različitosti stilova, velikog raspona generacija, raznolikosti rukopisa, pripovjedačkih strategija i motrišta na svijet koji okružuje autore. Ova knjiga izaziva čitatelja u potjeru za njezinim naslovom…”.
Komentari su zatvoreni.